En Vandaag Doe Ik Het

En Vandaag Doe Ik Het!!

Mijn eerste “blog”, woorden op mijn nieuwe website.
Er zijn mij mooie woorden gezegd vanmorgen. Woorden die op de juiste manier geland zijn.
Bedankt dames van sportschool schaper.

Mijn eerste blog, woorden, op mijn nieuwe website.
De site waar lang op gebroed is.....Ach wat is lang, voor de een is dat een dag voor de andere een jaar. Hier is ie dan!!!

Wat ik jullie vertellen wil met deze “Blog”? Met deze woorden?
Eigenlijk wil ik iets laten zien waar ik super trots op ben.
Mijn werk van de afgelopen tijd, waar ik heel veel liefde en plezier in steek, naast mijn baan op het kinderdagverblijf als pedagogisch medewerker.

Dat ik mijn bedrijf inschreef bij de k.v.k op 1 maart 2011, was eigenlijk, een beetje, een technisch verhaal.
Een technisch verhaal wat nu een streven is geworden en wat ik met veel liefde en veel plezier doe. Mijn werk, mijn droom.
“Een goed lopend fotografie bedrijf”, dat is de hartewens die inmiddels tot stand is gekomen, krijgt al meer zijn vorm.
Nieuwe ideeën, nieuwe doelen, het spreid zich uit en krijgt al meer vorm, komt meer en meer in mijn kracht. Het wordt telkens een beetje duidelijker.
Het oude heeft dienst gedaan was goed voor wat het was. Het nieuwe is al gedeeltelijk gecreëerd en nog in de maak. Krijgt al meer zijn vorm.

De afgelopen jaren een heleboel mooie reportages mogen maken. Veel doelen bereikt, angesten overwonnen, doelen die groter zijn geworden, met kleine stappen.

Trots op waar ik nu sta, 2018.
Een gedeelde mooie fotostudio op de industrieweg te Grooterbroek met Esther van Fotoster. De plannen voor het nieuwe jaar krijgen vorm. Mooie cursus dagen en reportages die gepland staan. Wat zal ik weer een hoop ervaring op gaan doen dit jaar en de de komende jaren.

Schoolfoto's, bedrijfsfotografie, familie portretten, trouwerij, zwangerschap. Bellypainings en gipsbuiken die mij heel blij maken.
Maar ook verdrietige dingen zijn er geweest en zullen vast ook nog komen.
Achter elke foto zit een verhaal, dat vindt ik ook wel heel belangrijk en mooi om vast te leggen. Het pure, het moment.
Een reportage of een mooie foto laat je niet voor niets maken. Je wilt een herinnering vastleggen, een dierbaar moment.
Laat de foto's niet op de computer staan, geef het een mooie plek, kies een mooi product, of laat het in een mooi album verwerken. Het wordt een tastbare herinnering, waar je weer op terug kunt kijken. Het geeft je een speciaal gevoel. Mooi of niet, het hoort bij jou. Je kan het altijd weer verbranden als je het kwijt wilt, dat ruimt ook weer op.

Mensen raken met mooie foto's die net een laagje dieper zijn dan de vluchtige foto's van hen zelf. Dat is waar ik voor ga.

En Nu staat mijn “blog” zomaar op papier, het rolt er zomaar uit.
Het is zoals het is, ik heb het zo gedaan,
dus let maar niet op mijn spellingfoutjes, of de zinsopbouw, want ik ben ook maar wie ik ben.
De spellingscontrole heeft het verbeterd. Gewoon doen en niet teveel denken, wat ik heel goed kan.

Ik was uit mn oude site gegroeid, nu heb ik een hele mooie nieuwe, met heel veel werk waar ik trots op ben. Bedankt Edwin voor het maken en voor je geduld.

Oja en wat ik ook nog meer kenbaar wil maken, is dat een mooie aanbieding heb.
Het is belangrijk om een een juiste portretfoto te hebben op je Facebook, website, linkedIn enz.
Je kan hier altijd een afspraak voor maken, maar op zondag 25 februari en vrijdag 23 Maart heb ik een mooie aanbieding.
Zie de flyer.




Een hele fijne zondag,
Vriendelijke Groet van mij, 
Patricia.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gediplomeerd Afscheidsfotograaf

Schoolfoto's