Zonnestraalje



De Foto zegt eigenlijk al genoeg. Gemaakt vanmorgen tijdens het uitlaten van ons Frans bulletje.
Heerlijk zeg,  dat het voorjaar er weer aan komt, het zonnetje weer warm op je huid. 
De vogels die er ook van genieten en de specht die nog niet helemaal wakker is, die tikt op de lantaarnpaal. 
Genieten van de grootse dingen!

De zonnestralen die door het frisse groen schijnt  en dan morgen, examendag. Afronding van mijn opleiding, Bekwaam afscheidsfotograaf. 
Vandaag nog even de balans op maken, de stukken heb ik vorige week al ingeleverd. 

De opleiding Bewaam afscheidsfotograaf heeft mij zoveel moois gebracht. De missie van Boukje "Een emotioneel veiligere wereld maken" is wat mij betreft zeker weer een stukje verder gekomen. Want wat heb ik een enorme groei gemaakt met deze opleiding.  Het is voor mij echt een ontdekkingsreis geweest.

Gegroeid emotioneel, gegroeid in mijn bedrijf, mijn naasten zijn gegroeid. Kom maar op met die zonnestralen. Ik zal de mijne bewuster uit stralen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Gediplomeerd Afscheidsfotograaf

Schoolfoto's

En Vandaag Doe Ik Het