Jeetje zeg! Ik ben geslaagd! 


Zo Trots! maar wel een beetje dubbel in deze bizarre tijd vind ik het wel. We zijn de laatste dagen in bijzondere omstandigheden gekomen, ook betreft uitvaarten.

Ik ben de opleiding Bekwaam Afscheid Fotograaf ingestapt om mee te helpen aan een emotioneel gezondere wereld. Om de liefde vast te leggen. Foto's kunnen zoveel mooi's bieden, ook in deze, zwaar beladen, tijd. 


Om zoveel mogelijk mensen te helpen bied ik, 
mijn diensten voorlopig tegen speciaal tarief aan.
                                                 t/m 30 April 2020 het volgende aanbod:

Speciaal tarief

optie 1
fotograferen van de ceremonie en ook thuis( max.2 uur)  
 een standaard herinneringsalbum 
slide show en de door mijn 
geselecteerde bestanden op een usb stick
bied ik aan voor €425,- ( i.p.v €780,-)
(incl. reiskosten Noord-Holland)

extra uren zijn optioneel ( €95,-)


optie 2
Fotograferen van alleen de ceremonie (max.2uur) 
De door mij geselecteerde bestanden op een usb 
280,- 
(incl. reiskosten Noord-Holland)




Het kunnen terug kijken naar een afscheid door middel van foto's, het helpt bij de rouwverwerking.
rouwverwerking die nooit stopt, maar wordt verweven in ons leven.

Niet iedereen zal een fotograaf willen, maar wel zo fijn dat je de keuze hebt kunnen overwegen.
Door nu het afscheid laten vast te laten leggen, is het straks voor de afwezigen dat ze er toch een beetje bij zijn geweest.

Foto's maken het makkelijker om herinneringen te delen.

Vriendelijke groet, Patricia Petrick
Tel: 06 2394 5036

Voor een impressie bekijk hier mijn werk
https://www.youtube.com/watch?v=JAWq8nZRx14












Reacties

Populaire posts van deze blog

Gediplomeerd Afscheidsfotograaf

Schoolfoto's

En Vandaag Doe Ik Het